2011-08-20

Har varit och åkt på vänster sida i rulltrappan

4 par skor
2 BH:ar
3 par trosor
3 par strumpbyxor
3 par strumpor
1 väska
1 tygväska
1 par solglasögon
1 plånbok
1 klänning
1 kjol
1 par byxor
2 toppar
1 jeansdress
1 ring
1 sjal
1 skiva
4 saker från The Body Shop
1 ögonskugga


Ni vet jag har varit i London. Jag försökte lista ut vart alla pengar tog vägen. Nu är det alltså exklusive mat, presenter, vykort, gnuggisar, musikalbiljett och annat övrigt. (Alva, har jag glömt något?) Jag tänkte skriva några London part 1 and 2-inlägg med bilder i. Nu tänkte jag redigera lite bilder. Vi väntar med spänning. Jag är sjukt nöjd. Jag kom hem igår och har försökt packa upp allt och inse att jag är hemma. Plus att jag har varit inne i stan och köpt en höstkappa för en del pengar. Konsumerandet tar aldrig sluut! Fantastiskt.

Dagens ord:
Despicable (me). Såg filmen idag med mina kusiner när jag var barnvakt. Den är sjukt mysig enligt mig sjelv!


/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar