2011-08-05

Eh va!?

Nu har jag sovit i elva timmar och det var fan välbehövligt. Känner mig dock lite ledsen över att jag inte stått i GUs underbara pridetält den här veckan, men nu ska jag in till stan och träffa Thandi så då kan jag kanske titta förbi senare.

Alltså ni ska se mig idag. Jag vet inte vad jag tänkte. Har min mormors åttiotalsbyxor på mig. Dom är vita i basen, men har stora lila rosor på sig med mörkgröna blad. Till det har jag ett lila linne. Tänkte nog pride, och att jag måste dölja mina blåmärken på benen så det inte ser ut som att jag blir misshandlad hemma och är stolt nog att visa upp det. Aja. Galet får det bli. Nu måste jag kila till bussen.

Måste bara visa lite bilder från igår. Sonia och jag hade så myysigt!

Hahaha!

Just nu, från mitt fönster: Njutande far!

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar