2012-01-03

Äh vi kör igen

En passande bildtext skulle vara "tihi" men jag vill istället påpeka hur fin sjalen som jag har på mig är. Den fick jag av Maja och den är inhandlad i Mostar. Got to go there och hälsa på!
Josefina är på G hit och vi ska dega lite. Degar runt med många vänner just nu, det är svinskönt. Otroligt skönt med sådan samvaro. Igår degade jag med Sigrid och såg på kronjuvelerna, första avsnittet. Det var ett väldigt underligt program och jag tror inte att jag gillade det. Hade svårt för det faktum att tiden som det utspelade sig i var obestämd. Kunde vara nu, på sextiotalet eller i början av sekelskiftet men det spelade ingen roll för handlingen FAST DET GJORDE DET FÖR MIG! Sigrid är en väldigt fin varelse med ett väldigt fint leende. Hon har en cool spis som man kan sätta på turbovarmt så att pastavattnet börjar koka på ett par minuter. Ba wow. Jag har smått ont i halsen och smått snor i näsan och tränar därför inte idag. Sånt är jag väldigt bestämd med. Några gånger för mycket har det hänt att jag drar ut och kutar ändå och känner mig som en jagad antilop efter ett tag eftersom allt blir så desperat när det svider i halsen vid varje andetag.

Ska försöka skriva lite årssammanfattning nu innan Josie är här. Ikväll ska jag till Matilda och se på Pocahontas och Djungelboken. Extremt bra. 

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar