2012-01-16

Genius


Jag är svindålig på att sova ensam. Just saying. Merparten av mitt liv har jag definitivt spenderat flest nätter själv, men ett tag var det inte så för länge länge sen och då somnade jag på tio minuter och nu behöver jag P1 dokumentär i lurarna halv ett på natten, en fantasi att fantisera om in i minsta detalj eller bara ett avsnitt till av en TV-serie. Med tjejkompisar går det fint också, varje gång, förutom när Linnéa gnisslar tänder för det är ett helt sjukt ljud som jag inte förstår mig på alls när jag ligger där bredvid. Kan man förstå ljud? Ja, det kan man. Vad gör ni för att somna? 

Dagens ord: Kuksnopp(ar). Frekvent använt av yours truly. Det är en doublecombo, eller två flugor i en smäll för all del (främst för den fina bilden ni fick framför er) men det bästa med det är att det inte ens är en svordom. Dåligt ord plus dåligt ord blir ett bra ord, eftersom minus med minus blir plus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar