2012-01-05

Vurmar för vurma liksom

HEEJ BLOGGEN!! Jag kom nyss hem från staden. Har varit och ätit lunch på café vurma med Alva. Jättebra om man har råd att lägga ut lite extra, vilket man ju alltid gör när man äter i stan. Vi gick sedan till Judits second hand och jag hittade ett par sjukt snygga braxor. De var från D&G, kostade nu 1000 spänn och var horisontellt svart- och vitrandiga med vida ben. I didn't buy them, no. Rather too expensive. Hmm, myes, rather. Jag vill jobba där. Vill jobba i klädbutik. Verkar vara mycket trevligare än matbutik. Man måste inte anamma jag-är-en-maskin-tänket lika mycket. Jag ska gå ner och dricka mer te nu för jag är förkyld. Ska använda min fräsiga tesil för första gången som jag vann på minijulaftonen som vi hade hemma hos mig med några vänner. Ikväll blir det förmodligen film. Själv. Haha.
Här är tesilen. Det är inte roboten jag är rädd för, utan min enorma hand som är lika stor som mitt huvud. Groteskt!
/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar