2012-01-13

Dagens som inte innefattar lövbiff med brunsås och klyftpotatis

Dagens ord: Kamomill  
Dagens bra: Baka bröd.
Dagens dåliga: Pappa la brödet i en plastpåse när det var varmt och därmed blev det mjukt och saggigt.  
Dagens sinnesstämning: Trött och vimsig 
Dagens outfit: Mina s.k svarta, vida och halvt genomskinliga flygbyxor som de kallas, med en lånad tröja från Linnéa som fick mig att se smygbutch ut på ett bra sätt. 
Dagens spontana:
Vaknade hos Linnéa efter att ha sovit över hos henne igår då vi såg en konsert i Täby som vår gemensamma vän och parallellklasskompis var med och spelade i. Linnéa bor i Åkersberga. Hon gick upp klockan sex utan att klaga. 
Dagens störningsmoment:
Jag har frusit en del. 
Dagens upptäckt:
JAG KAN LYSSNA PÅ RADIO PÅ MIN MOBILTELEFON. Ska gå och lägga mig med P3 nu. 
Dagens insikt:
Jag är så himla trött på mig själv.
Dagens gif:
http://24.media.tumblr.com/tumblr_lww6b891og1qmkr8bo1_500.gif
/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar