2012-01-26

Clean?

Nu har jag lite smått ont i huvudet och känner att mina axlar är stela vilket är säkra tecken på att det har varit en saftig dag. Varje steg har varit lite tungt eftersom jag hellre hade stannat hemma imorse (plus att jag har mysig träningsvärk i baksida lår) men jag började inte förrän kvart över elva så det var ju godhjärtat av gudarna. I gitarrläxa har jag fått Ziggy Stardust och ber er förbereda er på att jag kommer rocka så det ljuder över nejderna! Haaaaaaaaaha. Lite grann kanske. Sen hade jag franska och sen episk håltimme fram till att Lindy Hop:en började. Pluggade lite för ååh imorgon har jag prooov i språkhistoriaa åtta å förttiiii. Rikssnopp. Sen jazzade jag loss i en sal när jag fortsatte skapa Disneymedley:t. Att arbeta med låtar a cappella är sjukt kul, man får tänka om för att skapa en så fulländad ljudbild man kan med rösterna. Lindy hop:en var kul också. Det enda jag kan tänka på när jag går därifrån är dock FAN VAD JAG MÅSTE TVÄTTA HÄNDERNA. Man kanske håller 20 killars händer och sen när man tvättar dem rinner det grått vatten ner i handfatet.

Den här killen är dock clean.
Dagens WTF: http://existenz.se/out.php?id=48071

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar