2012-01-04

Feeding time

Det blåser fruktansvärt mycket och regnar och så ute. Vaknade mitt i natten idag och såg ut genom fönstret men då var det snö på marken, och nu är den borta. Naturens prank. Jag håller på och skriver en årssammanfattning och första halvan kommer upp snart, komplett med lite nyårslöften från förra året och nya. Uppföljning liksom. Här har man pli på sig själv. Jag tror jag ska äta lite lunch nu och sen stretcha för jag liksom känner att längden på mina muskler är kortare än vad den kan vara. Den du, finfin tanke.



Josefina var ju här igår. Vi käkade pannkakor och pratade mest om kärleksliv. Jag fortsatte äta mina pannkakor när Josefina frågade om jag hade någon pojkvän på gång. Hela munnen full med pannkakor täckta av druvor och sirap vilket var dödligt gott. Munnen full så man inte kan svara. Så hade det varit i en mesig film. I själva verket satt vi ute på verandan i tjockjackor. Jag såg ut över skogen, suckade, och sade att jag måste få ordning på mig själv först innan jag kan känna att jag ens skulle orka ha någon så tätt inpå. För så känns det. 

Dagens ord: Dega. En ljuv syssla, it is.

/inkzor

1 kommentar:

  1. skonsamt av dig att inte lägga upp bröstbilderna eller något annat helt galet. XD pöss

    SvaraRadera