2010-12-02

Ack, grymma tillvaro


Jag har ett problem. Jag kan väl börja med att säga att jag är vän med mina fötter. De är mina fötter, inte mycket att göra åt. De hade storlek 41 förut men har nu krympt till 40 och ibland stora 39 om de känner för det.

Problemet är min vänstra lilltå. Min högra liksom, fine, gå och ha sex med asiatiska apor (finns dom?) och jag skulle ändå älska den (och vad är grejen med den här låten? varför drar hon om hon ändå älskar honom fortfarande? VARFÖR?) , men min vänstra däremot. Alltså. Den har något emot mig liksom. Två skor har den tagit hål på. Två sko-par från Ecco, av läder, har tån skurit sig igenom och skapat ett hål på samma ställe på vänsterskorna! Det är bara taskigt. Och jättekonstigt. Nu läcker det in snö vid min vänstra tå när jag pulsar runt i mina vinterkängor. Fast det här är typ fjärde vintern jag använder dom så det kanske är dags att köpa nya..... Mlöh.

Dagens ord: Pwned. Okej, ni stavade alltså fel på "owned" när ni lanade och det var jätteroligt.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar