2010-12-26

Trix


VAR PÅ MELLANDAGSREA IDAG. Kräver stora bokstäver... Jag köpte en mörkblå byxdress med rosor på, på Topshop. På Urban inhandlade jag ett svart, vitt (vid? ni vet, sådär brett) linne, en ganska lång klänning med fin krage och t-shirt ärmar i blå-vitt mönster och en lila-grå topp i sammet och genomskinligt tyg. Ett tusen tvåhundra kronor. Helt fantastiskt vad jag konsumerade. Bilder kommer upp imorgon, jag har ju en flashhhig kamera numera. Bilder ska även komma upp på det underbara hänget jag drog på senare hos Josie med vackra tjejer. Josie bjöd på polenta. (Vad är det? "DET ÄR POLENTAAAAAAHAHHHAHHHH"). Imorgon ska jag träffa Thandi klockan tre. Keepin' busy.

Äsch, jag vet inte längre. Det finns så mycket jag skulle kunna göra och jag gör så lite. Trist. A capella låtar ska jag fixa, börja läsa en till bok också. Hupdidu.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar