2010-12-30

Silent singing

Min årsresumering tar längre tid än jag trodde, men jag jobbar på den. Jag började läsa igenom min blogg, typ hela förra årets inlägg, för att komma ihåg vad jag gjort. Blev deprimerad för att jag insåg hur mycket roligare jag skrev förut. Haha.

Imorgon ska jag på friskis med mamma. Ja, ni läste rätt. Imorgon igen. Idag tränade jag bara styrka, nu kan jag inte trycka ihop mina armbågar eftersom det är någon magisk kraft som drar dem ifrån sig. Det är bröstmusklerna som är frustrerade, jag har nog aldrig tränat dem förut.. Jag blev lite rädd för gubbarna med biffiga armar som drog upp hela kroppen med hakan ovanför hävstången eller vad det nu heter. Så kommer jag aldrig kunna göra, och jag tror inte att jag kommer att sakna den förmågan i mitt liv.

Sedan träffade jag Alva på H&M i centralen. Jag kan väl säga att jag nästan blev rädd här med, av att vistas där inne. Så mycket folk! Tack gode gud för att ingen fick för sig att spränga något.

Sedan mötte vi upp Sofia. Hon har fått en exakt likadan kamera som jag fick i julklapp. Det är roligt. Vi drog till Tullys och planerade morgondagens nyårsfirande, vilket påminner mig om att jag bör sova typ nyss. Jag hade mascara på mig idag. Jag gnuggade mig i ögat också, bara för att, men det gick bra.

Sötisar!

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar