2010-12-30

Nyårslöften

Förra årets nyårslöften:
  • Bota min rädsla CHECK.. 99%
  • Ta hand om mig själv CHECK.. tror jag
  • Starta ett band/bli med i ett band. I alla fall försöka. (villvill) CHECK, startat a capella-gruppen
  • Inte klippa håret kort (topparna får vara okej), om det inte blir jätteslitet och fult CHECK
  • Resa någonstans med kompisar, utan föräldrar CHECK, övercheck. Berlin, Bryssel, Lund
  • Göra saker jag tycker är kul, ofta, och inte tveka inför att fixa de saker som är mindre kul så man har dom klara. CHECK, ganska bra check tycker jag. Jättebra check på det senare, duktig på att börja med läxor i tid nu.
DOKTI INKZOR

Årets nyårslöften:
  • Skaffa extrajobb/sommarjobb
  • Åka på språkresa
  • Läsa minst 10 av böckerna på min "att läsa"-lista
  • Klippa av mig håret, kort
  • Uppträda på öppen scen med a capella-gruppen
  • Sofia sa något jättebra som jag glömt bort...
Lycka till, till mig!

Allmänna förhoppningar om nästa år är väl att bli kär. Jag har inte varit kär i år, om man inte räknar med min 3-dagars crush på Melker som jag träffade på Emmaboda. Asberger-Melker som inte fattade ett skvatt.

/inkzor

2 kommentarer:

  1. öva mer på sång tror jag bestämt att det var! men det kan ha varit något annat. jag pratar för mycket.....

    SvaraRadera
  2. Kan också ha varit något med att skämma bort sig själv/ta handomsig själv. Kanske.

    SvaraRadera