2010-12-19

Jag vill ha en minitraktor som man kan skotta med, det har min tjocke granne


Tänkte skriva att "Skotta snö är inget flickgöra" men sen kom jag på att jag är feminist så då tänkte jag skriva "We can do it!" men sen kom jag på att jag inte har biceps som krävs för att göra den pose:n. Sen kom jag inte på något mer för jag är för förbannad för att bry mig. Mina föräldrar kommer inte hem från London, trappan är full av hundhår, jag har ont i magen, osv. Mormor var snäll och skottade ett tag, men sen blev jag förbannad för att mamma ringde och blev arg för att jag inte hjälpte henne när jag stod i farstun iklädd termobyxor, precis på väg för att avlösa henne. (jag behövde ju städa upp efter Joel innan som lämnat massa disk i hans rum). Nu ska jag kolla på TV och ignorera världen, tack.
Jag vill inte ha ett hus. Någonsin. Jag ska bejaka kapitalismen och anställa små dvärgar att göra allt. (Men vad är det hon säger? Dvärgar finns ju bara i Narnia. Kära nån!)
/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar