2010-12-09

Brian McKnight

Efter en kväll med sånt här är jag i extas. Han är så sjukt skicklig. Det är sånt groove, sån kärlek, sån sex-appeal. Jag är kär och förstummad och inspirerad och infiltrerad. Han har sån charm och leker, gör narr av sig själv. Kolla in honom, den här videon är bara lek men när det väl är groove så är det så jävla svängigt så man dör. Kolla på hela, vid 4:15 är det så himla najs. Jag vill gifta mig med honom. Bara kärlekslåtar, bara kärlek, han tog upp en tjej på scenen och gav henne rosor. Sedan sjöng han för henne och höll om henne, la hennes händer på hans rumpa och klappade henne på håret. Och när sista tonen klingat ut pussade han henne på munnen, och bockade sedan för henne. Jag höll på att svimma. Vilken man. Herregud.



/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar