2010-12-16

Day 29 – Your aspirations

Näst sista utmaningen, inlägg nr 998 på min blogg. Här får ni min att göra lista för mitt liv, som jag har sparat här på datorn. Denna uppdateras ständigt, men det här är senaste utgåvan:
  • Lära mig franska genom att bo i ett fransktalande land
  • Lära mig tyska
  • Kunna ta mig fram på isländska
  • Kunna ta mig fram på portugisiska
  • Gå ett år på universitet i USA
  • Lära mig gitarr ordentligt. Kunna langa solo!!11
  • Bli bättre på piano
  • Lära mig Lindyhop, basics
  • Läsa alla böcker på min "att läsa"-lista
  • Volontärarbeta i ett utsatt land (lära folk engelska)
  • Spela min musik på en konsert
  • Släppa en skiva
  • Posera naken på en photoshoot (jag är seriös)
  • Vara tillsammans med någon i två år
  • Bli intervjuad för tidning/TV
  • Färga håret
  • Föda barn
  • Åka till Kina
  • Lära mig köra bil
  • Agera i film [ ]/pjäs [X]
  • Bli fast anställd
  • Skriva en bok, skönlitterär
  • Skriva en debattartikel som blir publicerad
  • Rida igen
  • Vara aktiv inom en organisation (GU?)
  • Springa en mil
  • Vandra i fjällen
  • Köra bil genom USA
  • Bli medlem i ett bibliotek [X]
  • Låna en bok från ett bibliotek
  • Hålla ett tal inför en folkmassa
  • Klippa av håret, jättekort
  • Inreda en lägenhet
  • Äga en katt
  • Bli rekommenderad av någon för något [X]
  • Kunna göra 10 armhävningar på rad
  • Gå en promenad själv utomhus när det är mörkt
  • Vara med i en styrelse för en organisation
  • Vara med i / starta en a capella grupp [X]
  • Lägga upp min musik på youtube/myspace
  • Hitta på något att göra e. gymnasiet
  • Inte tvätta håret på en vecka [X]
  • Lära mig att känna mig fin utan smink [X]
  • Lämna facebook

/inkzor

1 kommentar:

  1. Lämna aldrig facebook! Och shit, jag vill se dina nakenbilder när du fixat några ;) Kanske jag som ska ta dem? *fnizz*

    Åh, du har bästa målen! Ska kirra min lista snart. <3

    SvaraRadera