2010-12-07

Day 20 – This month

Den här månaden har hittills flutit på bra. Jag har hunnit öppnat sju luckor i chokladkalendern. Det har varit mycket promenader i snön med hund, mor och far på kvällarna i det sagolika snölandskapet, eller kvällar framför brasan. Har blivit hemmakär. Jag har verkligen behövt det efter november med dess farande till Berlin och Lund, plugg och massa annat. Jag mår bra men känner mig alldaglig, och just nu lite orolig och rastlös. Jag vet inte vad jag ska fokusera på. I pluggväg har jag endast ett naturkunskapsprov och en bokrecension till svenskan kvar att oroa mig för nu, och båda händer på tisdag.

Imorgon ska jag på konsert på Berns med far och se Brian McKnight, det börjar halv åtta. I helgen ska jag på en fest och två fikor, om inte annat dyker upp. Nästa helg är det julmys hos Clara med Gänget på fredag den 17e, och på lördagen kommer Kattis att sova över hos mig. Jag får jullov tisdag den 21 december och ska fira jul hemma. Idag har jag faktiskt lyckats köpa fyra julklappar.
Jag har inga planer inför nyår. Har inga planer på hela lovet faktiskt. Har 20 dagar lov. Det är sanslöst. Vad ska man göra med all tiiid! Alla mina pengar kommer gå till julklappar så jag kan liksom inte dra någonstans. Får vara kreativ hemma!

Min högsta önskan för den här månaden är att det sker lite magi.


/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar