2010-12-04

Piss, ost? Neh-heh, jag har minsann inte beställt nåt


Gårdagen var väldigt kul och och fylld med bra umgänge. Nu är jag ganska slut. Kom hem till Sofia vid halv fem. Vaknade i ett halvförvirrat tillstånd vid halv elva och gick den korta biten hem till mitt egna hus som inte alls är lika hotfull och ouppnåelig vid klockan elva på dagen som mitt i natten. Den kalla vinterluften var skön på morgonen, det är bra att det inte är lika kallt längre. Imorgon blir det nog en löptur om det ska hålla på såhär.

Nu ska jag läsa lite. Lunka lite. Funk:a lite. Ikväll ska jag passa mina småkusiner!

Dagens ord: Avnavla. Det där man gör när man klipper av navelsträngen när barn föds, läste det i DN idag. Jag får lust att säga det i en evighet efter varandra; avnavlavnavlavnavlavnavla. Hihi.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar