2010-12-08

Buggeeeer

Jag vet vad jag ska göra på jullovet nu! Jag ska fixa arr till låtar vi ska köra i acapellagruppen som jag startat, så att vi kan köra i gång efter nyår. Mitt nyårslöfte ska nämligen vara att sätta igång med det projektet och verkligen satsa allt jag kan för att få det att lyfta. Det är vad jag vill liksom.

Ett annat mini-nyårslöfte jag har är att jag ska satsa på att köpa fina kläder till mig själv med det studiebidraget jag får in vid den 30e december där. Jag har inte köpt kläder från en icke-second hand affär (de enda andra plaggen jag har köpt är två skjortor i Berlin på second hand och loppis) på ett halvår, någon gång får man faktiskt, även miljöpartister. Jag har inte varit shoppingsugen helt enkelt, hittar inga snygga kläder.. Men sen gick jag in på asos.se.. EYOOO! Damn you, Mowlee! Kanske ska jag äntligen klippa av håret också. Ska i alla fall börja året med att känna mig fräsch och fin för det har jag inte gjort på länge. "Ja verkligen, you go girl!" Den drastiska ryck upp dig-viljan kommer väl lite från att en tjej i skolan sa såhär: "Vad fin du är, Ingrid! Har du sminkat dig?" när jag och Sofia var på väg till en fest i fredags... Jag har ju slutat sminka mig, och såna kommentarer är anledningen till att det fortsätter att kännas bra. Hjärta.


/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar