2010-12-15

Med mina sista krafter (safter?)

Dagen, jag vene. Min sånglektion gick jättebra för en gångs skull. Det var jättemysigt att träffa Sonia, men det blev för kort och vi måste ses snarast igen. Hon åker ju bort i tre veckor sen! Herre. Jag är fortfarande halvsjuk, och nu även stentrött. Bra kombo woo. Skällde ut min far när jag kom innanför dörren trots att jag samlat kraft för att verkligen inte göra det. Jag och mitt låga blodsocker. Dagar då jag äter dåligt suger, jag har bara inte hunnit och jag är för snål och lat för att köpa bra mellanmål. Köpte en bit paj för 45 riksdaler när jag fikade med Sonia och då ba "K, nu spenderar vi inte mer pengar idag Ingrid." trots att jag stannade i skolan till åtta och kollade på ett underbart jazzensemble-uppspel med mina kära årskurskamrater. Kastade min underbara mellanmålsbanan i huvudet på Niklas liksom. Var den hära:
Jag säger till Linnea: "Ska jag kasta min banan i Niklas huvud? Nej haha det ska jag ju inte*kastar*."

Sen kastade Niklas bananen i huvudet på Linnea. Det var ju dåligt. Mina impulser har jag verkligen ingen kontroll över.

Dagens händelse:
När vi gick av bussen i Slussen nu på väg hem, vid halv åtta sådär, så insåg jag att jag hade tappat min mössa. Då ser jag Sahand lämna en mössa till busschauffören, som han hittat, varpå jag springer fram och knackar på rutan och får till slut mössan av tanten. Jag tackar, går därifrån och lägger den på en papperskorg och går vidare mot min buss. Sofia som bevittnat dramat blev minst sagt förvirrad. Det var ju inte min mössa. Den låg i plastpåsen jag höll i.

Dagens människa:
Lage. Det är bara så. Haha! Hade bästa samtalet med honom idag.

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MOA (G) MIN VÄN!!

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar