2010-12-10

Day 23 – Something that makes you feel better

  • Omtanke. Mumsigaste grejen i världen. Ett sms, en fråga om hur det gick, någonting.
  • Mina vänner.
  • Häng på pustegränd
  • Att gå ut och gå, eller förflytta sig från platsen där man mår dåligt till en annan plats. Byta rum, byta soffa, nya tankar.
  • Dessa fyra ting: Att borsta tänderna, borsta håret, sedan tvätta ansiktet och ta på lite parfym. AH det är så härligt om man känner sig ofräsch.
  • Alt. bara en FET dusch. Att duscha löser alla problem, förutom klimatförändringarna
  • Goda nyheter. Noo way?
  • Att avsluta grejer. Skolprojekt till exempel, bli klar och ba SHIZAM *spara som; bajsarbetet* (har alltid fula namn på mina skolarbeten, också en grej som jag antar kommer från mitt avsky till auktoriteter om man ska dra det så långt)
  • Att titta på meningslösa komedier, eller på serier som BBT eller Scrubs. Bara för att komma ihåg att skratta åt mina problem, det ger mig kraft att ta tag i dem.
  • Kroppskontakt. En kram.
  • Listor. Lista saker att göra, mina problem. Det får mig att se klart, se samband och finna vägar att fixa det. Jag hjärta struktur.
  • Tjocka människor.. Alltså, HAHAHAHAH! Jag var tvungen.
/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar