2010-12-17

Day 30 – One last moment

Mina föräldrar har åkt till London. Eftersom min pappa är lärare på Rytmus visste hans kollegor om att han var borta. Så idag när jag steg in i lärarrummet för att hämta några saker undrade både min mattelärare och min svensklärare varför jag inte var i London, varpå jag svarade att inte fan vet jag (för det är ju inte som att jag skulle tacka nej trots att de åkt dit över helgen bara på värsta fancy och trista 50-års festen), och att mina föräldrar har tagit hit min mormor som barnvakt. Båda blev väldigt förvånade och sura för att det inte blev fest hos mig i helgen. Niklas sa att han skulle skriva på facebook att det var fest hos mig ändå, och Elias föreslog att jag skulle ta med mormor.

Jag gillar min skola. Jag gillar min mormor också, hon är fin även om hon kanske inte gillar fest.

Meanwhile, in Korea:
Alltid fest på tunnelbanan i Korea

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar