2009-04-12

Äntligen hemma igen

Idag har jag suttit instängd i en bil i sju timmar, medans jag sett hur soligt det är är ute och känt hur varmt det är inuti vår svarta volvo. Jag mår fortfarande illa. Jag hatar att må illa.

Igår var vi på stan och shoppade hela dagen. Det var riktigt lyckat, hittade MASSOR av kläder. De har, mot all förmodan, väldigt fina kläder i Strömstad. Det finns bara massa småbutiker som köper in de finaste kläderna från märkena. Resultatet blir fina kläder överallt. Ville köpa så mycket, men jag höll mig till en randig kofta, en jeansväst, ett par svarta, tighta byxor, en blå, blommönstrad klänning och två par strumpbyxor. Behöver jag säga att jag är rätt pank nu? Fick ta av nästa månads barnbidrag också.
Sedan stack vi ut och sprang. Fan vad duktig man är då, 3 kilometer blev det för mig. Efter det var det dax för påskmiddag och tillslut fick vi våra ägg. Jag fick 3, varav ett innehöll 100 kr från mormor. Tack mormor.

Har packat upp och nu tänkte jag gå ner och hjälpa till med maten.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar