2009-04-26

Late Night Regrets

Jag kan inte dölja att det gör ont. Otroligt ont. Jag känner mig så tom inuti, och jag vet inte vad jag ska fylla tomrummet med. Jag har aldrig varit med om sånt här förut, jag vet inte hur man gör. Vad ska man göra? Det känns så meningslöst. Jag klarar inte det här. Jag är bara 14 år gammal, så vadfan gör jag här? Jag ska fortfarande vara i sandlådan. Jag orkar inte. Imorgon ska jag påbörja ett nytt liv och jag är rädd. Så jävla rädd. Jag har utvecklats under det här året, men det var med Martin. Jag vet inte hur mitt nya jag fungerar på egen hand, utan någon att ringa när allt bli jobbigt. Jag är inte super-woman.
Jag önskar att vi fortfarande var tillsammans, att jag hade uppskattat det jag hade mycket mer. Tagit vara på varenda stund. Fan vad jag ångrar att jag inte gjorde det.
Det jag avskyr mest av allt det här är att jag tycker synd om mig själv. Det är motbjudande.

För första gången i mitt liv så känner jag för att supa ner mig ordentligt och bara glömma allt en liten stund.

/inkzor

1 kommentar:

  1. Felicia Larsson2 maj 2009 kl. 00:25

    hej sötnos, jag läser din blogg till och från och uppenbarligen så har du det väldigt jobbigt just nu. om du orkar prata om det så kan du vända dig till mig såsom jag berättade för dig om david förut. jag kan försöka hjälpa dig, om du vill ses någon dag?

    SvaraRadera