2009-04-06

Nytt hopp. Nya krafter. Ny glädje. Nya tankegångar. Ny kärlek.

Eftersom alla andra har låtit våren stiga dem till huvudet och stuckit ut och sprungit så gjorde jag det också. Det gick förvånansvärt bra, vilket jag är sjukt glad för. Har inte sprungit sen september-oktober kanske. Till skillnad från andra så har jag gått ner i vikt under den tiden jag inte sprungit så det kändes mycket lättare att springa nu än vad det gjort tidigare. Eftersom vi bor på en höjd så finns det inget sätt att springa från mitt hus utan att avsluta turen med en uppförsbacke. Många gånger har jag fått stanna och gå sista biten, men det gjorde jag minsann inte nu. Fick inte håll, men jag fick jävligt ont i halsen på slutet. Tror jag är lite småförkyld.
Nu ska jag stretcha, äta lunch, städa rummet och sen ska jag åka in till stan med far och stadsvandra lite. Jag har inte gått så mycket på Hornstull och Kungsholmen, så vi tänkte gå omkring där. Kanske åka upp i skrapan och titta på utsikten.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar