2009-04-23

Sommar snart

Det visade sig att vår parallellklass bestämde sig för att ha picknicken inomhus i sista stund, så tji fick jag.
Igår var jag hemma från skolan. Behövde det. Var med mamma på hennes jobb, SVT. Det var stressigt men kul. Efter det åkte hon och färgade håret vid Stureplan, så då passade jag på att kolla lite i affärer men hittade tyvärr ingenting.
Tittade nyss på nätet och hittade den här toppen på only.se som jag blev helt kär i!













Älskar färgen också. Känns somrigt med en bar axel sådär. Ska charma mamma så jag får låna hennes kort!

Idag hade vi nationellt prov i matte, vilket gick ganska bra tycker jag. Efter det åkte jag hem och vetefan vad jag har gjort sen dess. Jo, jag har ju skrivit en hel uppsats till hemkunskapen om peppar. Ganska intressant, blev klar med den på ett par timmar bara. Fan vad bra. I <3 nationalencyklopedin.
Nu måste jag gå och städa så det ser lite anständigt ut när hon kommer hit.

Vi hörs.
/inkzor

(Notera att inlägget är ovanligt hurtigt, jag försöker intala mig själv att allt är bra. Hah. Jag lyckas ju nästan, jag mår faktiskt ganska bra egentligen.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar