2009-04-13

Idag är jag glad

Ska gå hemifrån om en kvart, Martin och jag ska ses i stan och gå omkring. Får se vad vi gör, jag är sugen på glass.. Men vi får se om det är öppet, det är ju helgdag idag.
Jag är på gott humör idag. Imorgon börjar skolan och jag är taggad på det, har massa snygga kläder att ha på mig och jag har fick en ny mascara i present av min morbrors fru som är skitbra. Den där gula och lila, "The Colossal Volum' Express Mascara" från Maybelline. Den är asbra, mina fransar ser ovanligt långa ut.
Det är även fint väder ute nu, yay.
Vi hittade massa gamla bilder förut. Några på mig när jag var liten och flintis, jag var flintis tills jag blev två och sen växte håret bakifrån och som en krans runt huvudet så jag såg ut som en liten gubbe. Charmigt indeed. Hittade öven några bilder på mamma från 80-90-talet; HAHAHAHAH! Vilka frisyrer och kläder. Omfg.
Jag garvade igår åt Povel Ramel. Han var sjukt rolig. Haha. Jag älskar språkhumor. Svårt att förklara, önskar att jag kunde utan att förstöra hela grejen. Men kolla in honom, han är verkligen kul. Hans låtar är underbara.
Nu måste jag bädda och torka håret. C ya.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar