2009-04-14

Gnällgnällgnääääälll

Första skoldagen och mitt glada humör är redan knäckt. Att det alltid ska var så. Jag drogs ner på jorden alltför snabbt när jag insåg hur mycket jag måste göra. Vadfan. Jag ska hålla tal på svenskan. Kanske ett hyllningstal, men till vem? Eller ett argumenterande tal, men om vad? Tack_Linus.
Glömde att jag hade KBT, hade lektion. Inte så lätt inte. Men jag är dum som glömde det.
Suck. Jag borde sluta med det här och gå och göra middag till mig själv för jag är ensam hemma, men jag är mätt på påskgodis. Kul.
Linn, min kompis från Belgien, ska i alla fall komma hit upp nästa helg förmodligen! Skitkul. Saknar henne. Hon får mig alltid att garva så hysteriskt, haha. Kul att kunna se fram emot något.

Jaja. Heido.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar