2009-04-18

Tilliiiisss

Igår var jag hos Matilda, det var mysigt. Hennes landställe är riktigt fint, det ligger långt ute på Värmdö. Vi såg på Talang och tjockade oss, sedan somnade vi tidigt. Mycket skönt. Sov som en sten. Tog mig dock en evighet att åka hem, typ 2 timmar.. Fick åka förbi min avfart och sen tillbaka med en annan buss för att den inte stannade hos mig. Störande.
Nu ska vi ha middagsgäster snart, hinner tyvärr inte skriva så mycket mer. Måste gå och duscha. Har pillat med smördeg, gjort små "piroger" med feta och spenatfyllning. Ett jävla pillande var det, men hoppas att de blir uppskattade. Imorgon ska jag på en loppmarknad med mamma, vi ska faktiskt sälja massa skit. Ska bli kul. Sedan måste jag plugga på eftermiddagen.
Martin ligger i min säng och sover. Han är så jävla söt.

Det här klippet fick mig att fnissa:
http://www.youtube.com/watch?v=eVLOVpwXYGY&feature=related

Kram på er.
/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar