2009-04-03

TV-spels beteende

Idag tog jag ännu en gång på mig mina tunna skor, min tunna jacka och gick till skolan. Det kändes lite kyligare idag, men det låtsades jag inte om.
Är hos Martin nu, fast han spelar TV-spel. Han är precis som alla andra killar, skriker "YOU WANT A PIECE OF THIS, HUH?? MOTHER FUCKEEERRRRR!!!!!!!!!" när han blir attackerad av någon. Haha. Alla killar jag spelat spel med gör så, eller så sticker de ut tungan ur ena mungipan och ser sjukt koncentrerade ut samtidigt som de studsar lite smått av all spänning. Varför är det alltid så att man trycker hårdare på knapparna när man vill att det ska skjuta mer? Det blir inte så, det hjälper inte. Det hjälper inte heller att man svänger med hela kontrollen när man kör bilspel. Tillslut ramlar man bara ner från soffan för att man försökte svänga med hela kroppen åt höger.

Nu är det lov. Jag vill inte ha lov. Det känns onödigt. Hata mig. Thandi kom på sig själv med att säga "JOOOO, ha lov med oss!! Det blir kuuuul!!!". Som om jag har något val.
Jag har ju typ inga planer. Alla ska åka bort någonstans, och jag ska bara vara här. Det känns tråkigt. Martin har inte ens lov, han har lov nästa vecka. Konstigt.
För övrigt så har jag jätteont i axlarna och känner mig stel. Önskar att det var tisdag idag. Det är nästan som en officiell massage-dag i min klass nu. Jättekonstigt.. Men skönt. Trots att det är jag som sköter det mesta av masserandet.

Martin väcktes från TV-komat nu. Vi hörs sen.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar