2009-04-08

TJEJDAG!!

Gårdagen ägde. Sonia äger. Först gick vi från Medis till Beyond Retro och provade fina second hand-kläder.


Fan vad snyggt, bilderna är Sonias. (sonias.blogg.se)

Sen gick vi, som jag och pappa gjorde, bort till AHs och köpte glass. Sen satte vi oss i Vitabergsparken och solade, pratade, filosoferade, tittade på folk och skrattade. Det var jättemysigt. Fast sen kom några med vattenpipa och satte sig bredvid oss, då drog vi. De blåste
röken på oss. Puckon.


Bio behöver godis, godis behöver bio. Get it? Så vi gick till Godislandet och köpte massa. Sedan tog vi bussen till Slussen och drog till Centralen där vi satte oss och åt på McDonalds fram tills bion började.
Vi såg Confessions of a Shopaholic. Den var väldigt tjejig, och man ville shoppa efteråt så budskapet funkade inte. Fin dock, otroligt pinsam på många ställen. Tjejen påminde lite om Bridget Jones på det sättet, väldigt klumpig och tafatt.
Dagen ägde, jag älskar dig bästavään. §§§§§§ lol

Jag har inga planer för dagen. Vad tråkigt. Snyft. Vad ska jag göraaa? Lek med mig!!

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar