2009-07-03

100:e inlägget tillägnar jag vädret. Kul.

Jippie, champagne eller något. Jag orkar inte, haha. Dessutom är champagne äckligt, jag smakade det senast för några dagar sedan när mamma fyllde år. INTE NAJS.
Det är så sjukt skumt väder idag. Imorse väcktes jag av att det åskade, jätteläskigt för ovädret var väldigt nära oss då. Gick knappt en sekund mellan blixt och åska. Senare åkte jag in till stan för att träffa Sonia, Mink och Patrik! Vi drog till humlegården och picknickade, pratade om allt möjligt. Haha, stackars Patrik. Vi tjejer pratade bara på om allt möjligt, ni vet, allt mellan mens och Gud som det kan bli ibland. Han bara satt där och kollade på, men vi hade faktiskt varnat honom om att det kunde bli sådär. Det åskade när vi satt där också, trots att det var sol. Okej, liksom. Var jättemysigt att träffa Jasmine (Mink) igen, och komma över gammalt groll. Jag tycker inte om att gå och ha oavklarade business med folk, det känns onaturligt. Jättemysigt var det i alla fall. Att träffa Sonia var underbart också såklart, likaså att träffa Patrik.
Sen när jag och Patrik satt på bussen hem, vi bor nära varandra så vi kunde ta samma buss tihi, så började det ösregna trots att det var strålande sol. Då började jag bli lite trött på vädret, att det inte kunde bestämma sig. Det var sådär klet-svettigt också. Fuktigt i luften.
Nu har jag ont i huvudet, antar att det är pga lågtrycket eller vad det heter.
Ska jag kolla på scrubs tror jag. Underbart, alltid bra när man har tråkigt.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar