2009-07-24

Se mig, förstå mig

Jag orkade inte mer. Jag kanske begick ett misstag, men jag känner nog att det var rätt. Jag förlorar dig nu tror jag, och det känns inte bra. Jag älskade dig, och jag saknar det varje dag. Det känns inte bra att det tar slut såhär. Jag förväntade mig mer av dig, vilket jag inte kan förstå såhär i efterhand. När jag ser på dig nu ser jag inte längre kärlek, utan jag ser en rädd människa.

Det går inte så bra för mig, varje vecka kommer med ett nytt slag i ansiktet. Imorgon åker vi hem igen. Flera dagar fast i en bil, det sista jag behöver nu. Men jag vill komma hem. Hem till tryggheten och till allt jag känner till. Fan vad jobbigt det ska vara hela tiden. Jävla skit. Gud, ge mig lite flyt någon gång för vadfan har jag gjort för att inte förtjäna det?

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar