2009-07-05

En till uppdatering om ingenting

Jag följde med mamma till Nacka Forum idag. Det var rätt jobbigt där, massa barn överallt. Barn är bra, men i mindre doser. När de börjar skrika tre meter från en helt utan förvarning så blir man ju lite småskraj.
Massa presenter till folk vi ska besöka inhandlades, men de bästa köpen var ändå Sex and the City-boxen och Scrubs-DVDn som inhandlades till oss. Ååååh. Jag sitter och petar på den nu, kan inte fatta att jag verkligen har fått SATC-boxen. Så går det när man får bra betyg, barn.
En annan bra grej som mamma köpte var en liten laptop, inte en acer utan något annat märke. Den är liiiten, men nu kommer jag kunna ha tillgång till internet överallt i Europa! Galet va, räkna med regelbundna uppdateringar alltså. Fan vad kul. Annars hade jag suttit med min mobil och knarkat facebook via den. Då hade inte pappa blivit så glad när han får syn på min mobilräkning.
Nu ser jag verkligen fram emot att åka bort. Jag behöver det. Bilresorna kommer med största säkerhet inte bli lika olidliga som jag förväntat mig tack vare mors generösa, materiella bidrag.
Jag fick godis också. Har inte ätit godis sen jag var hos tandläkaren. Mer än en vecka, galet.
Ska lyssna på Stacey Kent nu, knarkar hennes musik för tillfället. Hon är mycket bra.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar