2009-07-09

Äventyr

Nu sitter jag pa ett internet-café i Tyskland. De har tyskt tangentbord, sa jag kan skriva Scheiße! YES!
Vi har stannat för natten i en stad som heter Lünenburg, i norra Tyskland. Idag har vi alltsa akt fran Landskrona, skane, till Danmark och sedan till sist Tyskland. Det är känns konstigt att tänka att man har varit i 3 länder pa samma dag. Lite coolt att vakna i Sverige, äta picknick-lunch vid havet söder om Köpenhamn och sedan äta middag pa en typisk tysk krog i en idyllisk smastad i norra Tyskland. Jag älskar det.
Pappas kompis bor i Skane, det var därför vi stannade där. Jag fick följa med hans son Erik, som för övrigt är som en brorsa för mig, ut pa en vanlig kväll för honom i Landskrona. Vi "hängde" lite överallt, gick omkring, de rökte. De var invandrare, sa att säga, och körde massa din mamma skämt. "Din mamma knullar pa sparkcykel, din mamma är en hora". Hela tiden. Haha. Intressant, och kul. De battlade mot varandra. Jag var inte pa den lilla killens sida, han hatade mig. Den andra killen gillade mig för att jag dissade honom.
Jag knarkar SATC och Scrubs hela tiden. Det är fortfarande jobbigt att bara sitta och titta, men jag har argumenterat i mitt huvud litegrann och kommer nu bättre överens med mig själv.
Imorgon far vi till Frankfurt, där vi kommer att stanna i ett par dagar. En väldigt nära vän till mamma bor där, hon är fran USA. Ska bli jättekul.
Nu maste jag ga. Hoppas ni saknar mig, eller nä - hatar när folk skriver sa. Sakna mig om ni har lust.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar