2009-07-04

Allergi-tönt

Jag har ett problem just nu, min mage samarbetar inte. Jag mår illa på morgnarna, sen går det över vid två ungefär. Har varit så i lite mer än en vecka nu. Ska pröva att varken äta mejeriprodukter eller glutenprodukter i ett par dagar. Jag är redan laktoskänslig, men jag brukar inte må så dåligt av att äta lite laktos då och då som jag uppenbarligen gör nu. Jag har gått ner två kilo, och snabbt. Det är lite läskigt tycker jag, när man inte har kontroll. Två kilo känns okej, men inte lika mycket lika snabbt igen. Därför har jag tagit tabletter mot illamående idag och sitter här och försöker tvinga i mig lite falukorv med potatis, fast jag är mer sugen på typ.. pasta eller pizza. Suck. Sorgligt det skulle vara om jag var både laktos- och glutenallergiker. En jag känner är det, hon har det inte lätt. Håll tummarna för att jag inte är glutenallergiker, vi ska nog till läkaren på måndag så då får vi se.
Just nu öser det ner. Lite mysigt är det ju att sitta inomhus och titta ut i naturen och lyssna på dess andetag. Thandi var nyss här, hon spelade Sims 3. Hon är också ett sims-freak, som jag. Hon gillade det. Det var roligt att hon kom hit, alltid kul att prata med henne.
Nu orkar jag inte sitta här och försöka peta i mig mer mat, ska.. sitta kvar här men sluta äta mat. Tror jag. Ah, det åskar. Scary. Jag försöker gilla det men det går inte bra, känner mig så liten och ynklig när jag hör NATURENS KRAFTER DÅÅÅNA I OVÄDRET.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar