2009-07-26

Daaarling!

Vi är nu i mitten av Frankrike, i Chauvigné. Mammas kompis brittiska kompis Julie bor här med sin tyska man Uli. Hihi, Julie och Uli. De är sa söta, de pratar brittisk engelska och gar omkring och kallar varandra för daaarling hela tiden. Te dricker man ocksa hela tiden. I'm loving it. De har en jättestor och fin trädgard ocksa, ni far se om ni har mig pa FB. Kommer lägga upp en massa bilder där när jag kommer hem. Just nu är det skitvarmt ute, jag sitter här inne för jag tror att jag haller pa att bli sjuk. Hade en väldigt stark huvudvärk igar under bilresan, vilket var sjukt jobbigt. Just nu har jag ont i bihalorna och är snuvig.
Det finns ocksa ett mysterium. Jag är allergisk mot nagot, men vi vet inte vad. Igarkväll kliade det som fan i ögonen och näsan. Jag nös hela tiden. Jag har fatt den reaktionen 2 somrar innan den här ocksa. Det är inte pollen, för det har vi gjort tester pa hos en doktor och det var det inte. Däremot sa var jag laktoskänslig, det visste vi redan, men jag var ocksa allergisk mot katt. Inte mycket dock, pa en 1-10 skala var det bara 2 typ. Vi kan väl ha en gisslek? Gissa vad jag är allergisk mot, sa gar jag och testar mig när jag kommer hem sa far vi se. Jag skulle gissa pa damm, gräs eller kvalster. Jag far alltsa irriterade slemhinnor och snuva, bade utomhus och inomhus. Vilken snuskig lek, men feel free to guess.
Ikväll skulle en kompis till dom ha fest här. Typ 50 pers kommer och jag hörde att nagra killar som var lite äldre än mig skulle komma. Wii.
Känner att jag far huvudvärk nu sa jag maste sluta. Vi aker härifran imorgon bitti, och vi kommer till Sverige den 30e. Jag kommer till Stockholm den 8e. Vet inte när vi hörs nästa gang, sa ha det bra. Messa om det är nagot.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar