2009-07-29

MAJBØLLE, YEAAAH

Visst uppdaterar jag alldeles för ofta för den här bloggens bästa? Jag uppdaterar också alldeles för ofta om man jämför med antalet läsare jag har, vilket är något jag inte har en aning om. Tänk om ingen läser, tänk om alla otrooooligt viktiga grejer jag skriver, till exempel att fanta lemon kicks ass och att jag blir depressiv när jag har PMS, tänk om ingen får reda på det???
Jag bryr mig inte.
Anledningen till att jag uppdaterar så ofta är för att när jag sitter i bilen en hel jävla dag så blir jag så sjukt understimulerad att när jag sen får sitta vid en dator så börjar jag hoppa omkring som den där jävla fågeln i kalle ankas julafton som förstör hans bilder och sjunger "barapapapapapapapapapapabariya HAHOHAHOHAHOHAHO". Nu tycker jag att jag ska få en slant för att jag skrev ner den där imitationen. Seriöst. Hit med en tia. Jag räknade alla "papa" i huvudet, så kom inte hit och säg att det var något papa mer eller mindre för då hemsöker jag dig.
Har kommit fram till att den bästa musiken att lyssna på när man åker bil är upptempo och hoppfull, typ Håkan Hellström. Byebye now.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar