2009-07-08

Vi har suttit i bilen sen halv elva imorse. Jag har kollat på åtta sex and the city-avsnitt. Vi åt lunch på en förolämpande dyr restaurang med dålig service, som såklart kunde komma undan med det bara för att den låg precis vid göta kanal. Sånt gör mig förbannad. Varje gång en båt skulle slussas igenom skulle alla ställa sig upp och Titta. Jag roade mig med att skrika "AKTA ER, HOPPA, BÅTEN SJUNKER!!" när de sänkte vattennivån i slussen. Min bror gick iväg och drog ner byxorna så rumpan syntes eller så låtsades han ha en mental störning. Det är så vi gör det. Uppror mot medelklassen ska det vara. Just nu försöker jag koncentrera mig på att inte tänka, jag upptäckte att jag hade väldigt mycket att tänka på, men jag vill inte. Det finns ju inte direkt någonstans att fly när man sitter i en bil. Det är jobbigt. Nu har vi bara en timme och tjugo mainuter kvar tills vi är framme i landskrona.. Jag saknar Stockholm, haha. Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar