2009-07-23

AAAH SAAANDDD GNNHRR GNNHHRRR

Nu tycker jag att mens-inlägget fått sjunka in tillräckligt länge.
Något jag går omkring och stör mig på i det här huset är att alla tavlor hänger liiite snett. Först trodde jag att jag var sne, men sen när jag väl gick fram och vred på tavlan lite var det som att en tyngd lättade från mina axlar samtidigt som jag insåg vilket jobb jag hade framför mig med att vrida på alla tavlor. Jag förstår inte hur man kan leva i ett hus där världen känns lite sne. Dom kanske är snea. Ryggproblem. En av mina kompisar har sne rygg, det syns faktiskt.
En annan sak som jag stör mig på är sand i sängen. Lite lagom mycket vid fötterna sådär när man ska sova, det är ett säkert sätt att hålla mig vaken. Jag kan bli helt manisk och börja piska bort sanden från underlakanet hur länge som helst, trots att sanden försvunnit för länge sen. Om ni ser mig bli sådär manisk en gång kan ni bara klappa mig på huvudet lite och sjunga en lite sång så ska ni se att jag lugnar mig.
Vi ska in till Bordeaux idag, det är äntligen lite svalare väder. Ciao.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar