2009-07-16

To summon things up

OBS Jag kan skriva ä och ö, men inte bokstaven som kommer innan ä i alfabetet. Jag tänker skriva den som a/A. Ha lite fantasi..

Okej, det var inte jättedaligt.. 2 anledningar.

1: JAG BOR GRANNE MED FAR!!!! (sheep, djur som säger bäää... hatar det här tangentbordet fortfarande) It't awesooome!! Jag har matat dem 2 ganger redan, sa nu är de mina homies. De är jättesöta! Älskar far! Haha, far.. Vad fult.

2: Tanten som bor i pool-havande huset bredvid kom över och sa att vi fick bada där när vi ville!


Kan passa pa att berätta lite om hur var resa varit sen vi senast hördes av. Det här med internet överallt funkade inte lika bra som i teorin, som ni kanske märkt.
Efter Lüneburg akte vi till Frankfurt, där vi har vänner. Mammas kompis Greta fran USA, hennes man Christof och HENNES tva barn Elli, 13, och Leo, 17, fast Leo var inte där, plus deras gemensamma barn Philip som är 4. Vi spenderade tva nätter där, och sen dess har jag haft ont i korsryggen. Deras sängar var mycket harda, men det var kul att vara där. Vi akte in till Frankfurt en av dagarna. Christof körde 250 km/h. Jag trodde jag skulle dö. Det kändes ungefär som att aka Fritt Fall, fast framat. Frankfurt är en underlig stad, med sina glastäckta höghus som ligger vägg i vägg med en äldre byggnad fran 1800-talet. Jag blir snurrig av sanä städer. Vi at lunch pa Vapiano, som ocksa finns i Galma Stan. Det är en italiensk restaurang-kedja som styrs av turkar. Kul va?
Efter Frankfurt akte vi till Belgien och bodde i vara kompisars hus. Laskigt hus. Det var fiiint inrett, men ända laskigt med massa gamla dockoe i skapen som tittar pa en..
Det lustiga med att komma tillbaks till Belgien var att det kändes som att komma hem igen.. Nästan inget hade förändrats. Jag bodde ju där i 4 ar. Det är rätt länge ända. Vi besökte min gamla skola, gick omkring i Waterloo och vi fick till och med komma in i vart gamla hus! Det var inte uthyrt sa det gick bra.
Sen akte vi ju till Frankrike och bodde hos kisstanten en natt, och nu är vi här i en by utanför Bordeaux. Vi ska vara hÄr i ungefär nio dagar.
Det har tagit mig 40 minuter att skriva det här. Jag tycker det är sa trakigt att sammanfatta egna upplevelser som inte ens är roliga. Men nu vet ni var jag varit. Nu ska jag äta upp ming chokladmousse. CHING!

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar