2010-04-27

DAG-inlägg

Jag är överväldigad av den här dagen och vet inte om jag förmår att skriva för att allt kommer mest emot mig i stora klumpar, men jag ska försöka.
Började dagen med att inte behöva gå på engelskan eftersom jag håller på att tenta vid sidan av, och idag behövde jag min lärare eftersom hon ska lyssna på när jag pratar. Hon kunde alltså inte lyssna just då så då fick jag chilla. Låg i soffan med Kattis och pratade. Hon tentar också. Alltså, Kattis. Så bra tjej. Guld. Det är hon som jag berättade om förut som fått korsbandet avslitet och pojkvän på köpet. Det var länge sedan jag fått lära känna en sådan fin människa som hon och jag känner mig lyckligt lottad som får vara hennes vän.

Gjorde den här sista delen av tentan idag då och jag kan nu meddela att jag tentat av kursen Engelska A med MVG i slutbetyg. Jag är otrooligt nöjd. Nu får jag alltså sovmorgon på tisdagar! Och håltimmar! Men dom är fina.

Senare var det svenska, lunch, matte, GEMU-prov och till sist brännboll på idrottslektion. Det är intressant när man sammanfattar dagar såhär för då märker jag hur mycket jag gjort och hunnit med på hela dagen. Underskattar alltid vad jag faktiskt åstadkommit, men något måste jag ju gjort.

Sen sångkonsert för ettorna. Som gick bra för mig, jag är nöjd. Framför allt gick det bra för alla andra och jag älskade att får lyssna på allas röster ordentligt. Var jätteintressant, kul och ja underbart! Jag ska lägga upp en video på mitt framträdande typ senare, så får ni se.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar