2010-04-13

Liite gladare. Lite.

Det känns harmoniskt att sitta på sitt rum med vårsolens gula sken som sipprar in genom mitt fönster. Känns ännu mer harmoniskt att min bror spelar GTA och pepprar galet på stackars virtuella människor i rummet bredvid. Förstår honom dock, det är förbaskat roligt.

Min femåriga kusin Clara sa något fint i söndags när jag var hemma hos min moster och åt middag. Hon tittade förundrat på mig när hon satt i mitt knä och frågade om jag någon gång hade spelat snövit i någon pjäs, för hon tyckte att jag såg ut som henne. Naaaaaw, i kör. Jag blev jätteglad och tänkte att hon ska få godis så ofta jag kan ge henne det.

Så här som på bilden under har jag sett ut i håret idag, likadant på andra sidan huvudet men där har jag en finne så jag valde att ta bild på den här sidan. Vårsolen är med i den här bilden också, jistanes vad bra.
Dagens ord: Förbaskat. Alternativ till svordom. Woho.

Nu ska jag kolla på filmen jag hyrt. "Adam" heter den, romantisk komedi. Känns som jag behöver det.

VAD TYCKER NI ATT MAN BÖR GÖRA I SOMMAR? TIPS YAY!

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar