2010-04-21

Nu ska jag gå och lägga mig

Jag glömde ge tillbaka pengar till Sonia som jag lånade för att jag inte hade någon cash på mig. SONIA DU FÅR DINA TRETTIOFYRA KRONOR NÄSTA GÅNG VI SES! Trettiofyra kronor.... för en varm choklad, inte typ tjugo brödlimpor och juice och massa saker på konsum, utan för en kopp varm choklad på Wayne's i T-centralen. Men den var typ värd typ typ. Värdaste var att träffa Sonia. Jag älskar henne och det suger att vi har så mycket att göra just nu att vi inte kan ses för varje dag går jag och tänker flera gånger att "det där ska jag berätta för Sonia" och sen glömmer jag bort det för att jag är en fisk. GU var också värt. Att diskutera biståndsfrågor med random engagerade människor är på något sätt rätt frigörande. Vi fick vegetarisk pizza som jag plockade bort all lök ifrån och alla grönsaker utom paprika. Jag skulle vara en dålig vegetarian.

Det verkar vara svårt för vårt land att ta farväl av vinterhalvåret. Det regnade ute när jag skulle cykla till busshållplatsen. Kom på att regn är inte lika med värme och härligt vågigt hår utan snarare lika med kall och våt (på fel sätt). Man glömmer bort sånt när man bara kan ta ställning till ett väder under en längre tid, alltså typ snö i mitt fall.

Jag skulle vilja vara katt, eller ha sommarlov. Då är man bekymmerslös.

Dagens win: Sprang två kilometer på löpbandet på gymmet. Det tog 13 minuter och några sekunder. Det var otroligt bra, enligt mig.

/inkzor

2 kommentarer:

  1. Nämen shit! Jag bjuder, du behöver inte betala tillbaks vettu :D
    Puss på dig sistah <3

    SvaraRadera
  2. ÄSCH! Det får vi allt se. Puss på dig finaste. <3

    SvaraRadera