2010-04-19

Tur i oturen

Min kära vän Kattis som skulle kompat mig på sånguppspelet har slitit av sig korsbandet i en skidolycka så hon kan inte kompa mig på tisdag, hon kan inte sitta ner ordentligt stackarn. Så nu ska Richard kompa mig. Det var därför jag kom hem typ för en halvtimme sen, vi var kvar på skolan och repade. Men det gick stört bra, vi förstår varandra och han har feeling som fasiken så tur i oturen. Är sjukt taggad nu! Apropå tur i oturen, en pojkvän lyckades Kattis fixa ändå, såklart.. Han hjälpte henne till sjukhuset och så blev dom käääära. Puttinutt. Haha.

By the way så älskar jag ;PPpP;Pp-grupperna och skrattar hejdlöst åt alla olika kombinationer som folk kan komma på så ni får stå ut med att jag går med i typ TUUUUUSEN. Det viktigaste är att jag har roligt.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar