2010-04-24

Jag är inte arg

Man kan säga såhär, att för ett år sedan idag var jag fortfarande lycklig. Jag var inte ensam. Jag har tänkt så, Jag Var Lycklig.

Jag har ändrat min tankegång till att jag då var oskuldsfull och förlorade den, den dagen. Jag tror nog att man är det ända till man upplever sin första hjärtesorg. Jag lärde mig mycket av det, med en jävligt brutal käftsmäll.
Det har inte gått över som alla sa, jag har lagt kvarlevorna av det i en liten låda någonstans inom mig där det fortfarande gör ont. Blåmärke.

Utan dig har jag kommit så mycket längre, men jag vill tacka dig för allt du gav mig en sista gång. Jag vet att du inte tänker som jag just nu, och det tycker jag att du förlorar mycket på. Det här den sista gången jag tänker bry mig mer.




/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar