2010-04-18

Eyjafjallajökull brings ashcloud to the yard, and we're like, who do you think you are?

Inkzor <3 Gårdagen
Inkzor <3 Josefina
Inkzor <3 Ninjaharen
Inkzor <3 Norsborg

Idag ska jag plugga Sång, Eos och Engelska. Det ni. Egentligen vill jag bara åka och hyra film, köpa en massa godis och drägga här hemma. Jag har i alla fall en läkerol-ask som jag kan ta till när pluggandet blir för dystert.

Askmolnet är random och icke-existerande i min värld. Flygplanen flyger inte... Nehe. Det är sol ute! Inget askmoooln! Det är blå himmel, inte grå! Hömmgggllii!

Dagens ord: Surdeg. Det är ett fint ord. Och surdeg är random, min mamma gillar det och jag förstår henne inte. Undrar varför man någonsin skulle vilja äta bröd på surdeg när det finns vanlig deg liksom.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar