2010-04-17

Och det här

Ett större misslyckande än att ramla av bänken i skolmatsalen, om man nu kan kalla det för ett misslyckande men jag tycker ändå att det är lite av ett misslyckande att ramla av något som står 40 cm ovanför marken. Jag_gömde_mig. Gömde mig från människor varit en del av mig, som tagit in mig och behandlat mig som en del av dom i över ett års tid. Jag gömde mig bakom en buske, och Jonas och Anton följde efter och undrade vad jag höll på med. Man kan prata om panikreaktion, antingen fäkta eller fly. När faran inte egentligen är farlig är det ju ingen idé att fäkta, så jag flydde. Jag vet inte om det faktumet rättfärdigar beteendet, men jag skäms och ångrar mig. Det säger väl något om hur jag hanterar det jag varit med om som jag inte klarar av att tänka på. Ni såg glada ut, och det gör mig glad.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar