2010-04-12

Lack

Mina fötter är torra. Jag failade på att träna med tanter på friskis för att jag irriterar mig bara på att dom är starkare än mig, så jag gick hem. Nu ska jag tydligen sova snart. Jag avskyr att handla tamponger så därför gjorde jag det inte. Jag vet, det har sagts förut, men det borde bannemej stå med i mänskliga rättigheter att kvinnor ska vara tilldelade gratis menstruationsskydd så att alla kan få en jävla HAPPY PERIOD - ALWAYS. Männen får mer i lön, kvinnorna får mindre och måste ändå stå för självklara inköp.
Lack^

Och den här låten med Alicia Keys ft. John Mayer är för fin. Hon förblir min största förebild i sångväg, ännu efter sju års tids sjungande.

"Life perfect Ain't perfect If you don't know what the struggle's for
Falling down ain't falling down
If you don't cry when you hit the floor
It's called the past cause I'm getting past
And I ain't nothing like I was before
You ought to see me now
"



/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar