2010-04-13

Utnyttjande av yttrandefrihet

Fick mitt första VG+ på säkert två-tre år i svenska idag och jag känner mig förolämpad och missförstådd. Jag blev nöjd med den, och han har tolkat de annorlunda. Dessutom känns det som att han betygsatt min upplevelse, efter som jag skrev ner ett minne. En av de mest fantastiska och romantiska upplevelser jag haft, fick VG+... Okej.
Det här är min blogg, det är okej att yttra min besvikelse över ett VG+ här. Jag antar att jag inte är värd mer än VG+ på uppgiften, tråkig historia.

Håller på att bli sjuk... score. Jag önskar att dygn var 26 timmar långa och att jag hade lite mindre uppgifter och måsten i skolan att bry mig om. Jag vill ställa mig i lärarrummet och skrika att jag inte orkar längre och att alla kan sätta ett MVG på mig omedelbart istället för nu går jag hem och kommer inte tillbaka förens nästa termin. Jag vill baka en äppelpaj med smuldeg på och äta upp hela. Jag vill att mitt rum städar sig självt, jag vill ha klara besked och planer, jag vill riva ut den där jävla blåmärkes-känslan ur i mitt bröst och jag vill döda alla insekter som ger mig bett redan nu som svullnar upp till femkronors-storlek. Framför allt vill jag bara sluta känna mig missförstådd och sluta vara så jävla plikttrogen.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar