2010-04-10

Hus

Facebook tycker att jag ska adda Kevin Borg som vän. Vadfan.

Jag köpte en byxdress på Urban Outfitters i New York. Jag tror att det är det bästa köpet jag någonsin gjort. Skänkte mig dock en intressant tanke, hur går man på toaletten iklädd en byxdress? Liksom, ta av sig allt? Inte gå på toa alls kanske?
New York var livligt som vanligt och jag fick huvudvärk. Hej ajm fråm sveden aj lajk skog havv a nubbe pepöll calm daown. Det var dock underbart, och i Central Park blommade körsbärsträden och ekorrarna hoppade omkring.

Washington var vaaa-armt. När pappa och jag vandrade runt på "The Mall", bland Washington Monument och vita huset (som för övrigt var mindre än man tror) så var VATTTEEEEEEN det enda vi kunde tänka. Men sen regnade det, kanske som svar på mina böner någonstans mellan "World War II Memorial" och "Uttorkning". Och det var vackert för världen typ lättade, folk sprang omkring i shorts i regnet på de asfalterade gatorna, de unga löven på träden mötte sitt första regn och i gatuportarna stod folk och småpratade.


Imorgon ska jag jobba på Boo Trädgård för första gången. Ikväll är jag hemma.. Sorry Hanna, men roliga tjejkvällar är inte för jet-lag:ade människor med stökigt rum och stirrig blick.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar